FAQ-Pytania i odpowiedzi

FAQ

Najczęściej zadawane pytania.


 

Zamówienie złożone lub zapłacone a nie dostaliśmy żadnej  informacji co jest powodem?

Odp: proszę sprawdzić w spamie twojej skrzynki pocztowej, czasami darmowe konta pocztowe mają na wyrost ustawiony filtr spamowy i wrzuca on nasze emaile do spamu lub podany email zawiera błąd i w tym przypadku nigdy nic nie dojdzie. W razie dalszych problemów prosimy o niezwłoczny  kontakt   w tytule należy użyć numeru-Id zamówienia jeżeli jest znany.

 

 

Otrzymaliśmy wiadomość email o treści "wysłane" ale od paru dni nie dostaliśmy przesyłki co jest powodem?

Odp:  proszę spytać na poczcie jeżeli przesyłka była nadana Pocztą Polską, mamy przypadki że z jakiś przyczyn nie zostawiają awizo a paczka leży sobie na poczcie.W przeciwnym razie oraz jeżeli przesyłka była nadana kurierem prosimy o informacje przez kontakt w tytule podać numer-Id zamówienia.

 

Skąd pochodzą towary?

Odp: towary pochodzą  bezpośrednio z brytyjskich półek czyli jedna z najwyższych jakość w europie, taką jaką mają Brytyjczycy.

 

Czy wystawiacie faktury Vat?

Odp: niestety nie wystawiamy faktur tylko paragon.

 

Czy sklep prowadzi jakieś upusty i rabaty?

Odp: z racji że jest to sklep w większości z towarami nisko marżowymi oraz spożywczymi stosujemy tylko okazjonalnie kilku procentowe rabaty.

 

Czy można  kupić ilości hurtowe?

Odp: nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.

  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Facebook