FAQ-Pytania i odpowiedzi
FAQ
Najczęściej zadawane pytania.
Zamówienie złożone lub zapłacone a nie dostaliśmy żadnej informacji co jest powodem?
Odp: proszę sprawdzić w spamie twojej skrzynki pocztowej, czasami darmowe konta pocztowe mają na wyrost ustawiony filtr spamowy i wrzuca on nasze emaile do spamu lub podany email zawiera błąd i w tym przypadku nigdy nic nie dojdzie. W razie dalszych problemów prosimy o niezwłoczny kontakt w tytule należy użyć numeru-Id zamówienia jeżeli jest znany.
Otrzymaliśmy wiadomość email o treści "wysłane" ale od paru dni nie dostaliśmy przesyłki co jest powodem?
Odp: proszę spytać na poczcie jeżeli przesyłka była nadana Pocztą Polską, mamy przypadki że z jakiś przyczyn nie zostawiają awizo a paczka leży sobie na poczcie.W przeciwnym razie oraz jeżeli przesyłka była nadana kurierem prosimy o informacje przez kontakt w tytule podać numer-Id zamówienia.
Skąd pochodzą towary?
Odp: towary pochodzą bezpośrednio z brytyjskich półek czyli jedna z najwyższych jakość w europie, taką jaką mają Brytyjczycy.
Czy wystawiacie faktury Vat?
Odp: niestety nie wystawiamy faktur tylko paragon.
Czy sklep prowadzi jakieś upusty i rabaty?
Odp: z racji że jest to sklep w większości z towarami nisko marżowymi oraz spożywczymi stosujemy tylko okazjonalnie kilku procentowe rabaty.
Czy można kupić ilości hurtowe?
Odp: nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.